استاندار یزد ؛ همه انسان ها از بدو تولد تا پایان عمر با حوزه سلامت در ارتباط هستند

جلسه شورای سلامت استان يزد با حضور استاندار، اعضای شورا و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، " محمد رضا فلاح زاده " روز دوشنبه در جلسه یاد شده که در محل سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با اشاره به اجرایی شدن سند جامع سلامت استان از اقدامات صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) تقدیر و تشکر نمود و همکاری هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی استان در تحقق اهداف این سند را خواستار شد.

استاندار یزد با بیان این مطلب که آحاد جامعه از بدو تولد تا پایان عمر خود به طور مستقیم و غیر مستقیم با حوزه سلامت در جامعه در ارتباط بوده و این امر یک نعمت الهی برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در این حوزه است، افزود: انجام فرائض الهی و واجبات دینی از جمله جهاد، روزه، حج و... در گرو داشتن جسمی سالم و سلامت است.

در این جلسه، گزارشی از اجرایی شدن سند جامع سلامت استان توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) و اقدامات دستگاه های اجرایی استان از جمله ادارات کل آموزش و پرورش، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و شهرداری یزد به منظور تحقق اهداف سند جامع سلامت استان ارائه شد.

همچنین در این جلسه تعدادی از دستگاه های استان که در زمینه اجرای مصوبات سند جامع سلامت اقدامات مناسبی را انجام داده اند، مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا